top of page
Search
  • aslifechanweelo

Rolul tinerilor in apararea vietii: Cum sa luptam impotriva violentei, eutanasiei si pacatelor



Vienna Instruments Pro 2 Crack biological science 1 and 2 ebook download Chamillionaire-The Sound Of Revenge full album zip Chemstations Chemcad 6203348 License Key PATCHED SketchUp Pro 2018 22.1.18907 23 (32x64) Incl Crack HACK Marine Aquarium 3 - KeyCodeIncluded -T603.3.0.1933.scr Law Of Judicial Precedent Bryan A. Garner.epub buku pengantar filsafat ilmu pdf download rolul tinerilor in apararea vietii referat principios electronica malvino 7 edicion pdfgolkes




rolul tinerilor in apararea vietii referat




Începând cu toamna anului 2019, am primit din partea Înaltpreasfințitului Andrei, Mitropolitul Clujului, Maramureșului și Sălajului, încredințarea misiunii de a săvârși Sfânta Liturghie la capelele școlare din orașul Cluj-Napoca. Am descoperit o împlinire a activității didactice și o prelungire a sectorului misionar în care îmi desfășuram slujirea până la acel moment. Pe lângă bucuria personală de a sluji lui Dumnezeu din Sfântul Altar și a fi mai aproape de Dumnezeu în rugăciune, s-a desăvârșit rolul pe care mi l-a încredințat Dumnezeu în rândul tinerilor din Cluj-Napoca. În spațiul intim al capelelor școlare am descoperit deschiderea totală pe care elevii o au în fața lui Dumnezeu. Deși ceea ce se transmite în spațiul virtual referitor la relația tinerei generații cu Dumnezeu este negativ, prin indiferența cu care sunt asociați aceștia, eu am regăsit bucuria lor de a-L putea descoperi pe Dumnezeu, prin Sfintele Taine ale Bisericii. Perioada Postului Nașterii Domnului a însemnat un timp în care mulți elevi s-au apropiat de Dumnezeu, prin Sfânta Spovedanie și Sfânta Împărtășanie. Unii dintre ei au participat pentru prima dată, dar pe urmă s-a putut citi pe chipurile lor bucuria întâlnirii cu Hristos. 2ff7e9595c


0 views0 comments

Recent Posts

See All

Commenti


bottom of page